Hírek

Új ügyfélszolgálat a Városházán

2014 október 03. (péntek) 16:51

Az integrált ügyfélszolgálat abban segíti a tatabányai embereket, hogy hivatali ügyeiket egy helyszínen, megújult, kulturált környezetben, kényelmesen és gyorsan intézhetik október 6-tól a Polgármesteri Hivatal Fő tér 8. számú épületének első emeletén – mondta el Schmidt Csaba polgármester.

A polgármester ismertette, hogy az újonnan kialakított 370 négyzetméteres ügyféltérben 14 munkaablaknál tudják fogadni az ügyfeleket, melyekhez még 4 tárgyalóterem is tartozik. Az ideérkezőket ügyfélszolgálati pult, illetve elektromos ügyfélhívó rendszer segíti a tájékozódásban. Az új ügyfélszolgálaton építéshatósági, lakás, hatósági, szociális és adóügyekben várják az ügyfeleket. A fogyatékkal élőket a korábbi lift segíti, valamint a szinten az akadálymentesítés során vezetősávot alakítottak ki a számukra, illetve az épület előtt újabb mozgáskorlátozott parkolóhelyet. A felújításkor megtörtént a villamosvezeték hálózatok, a belső nyílászárók és burkolatok cseréje, az ügyfélszolgálati térbe új bútorok kerültek. – A szolgáltatás minőségét javítja, hogy interneten is lehet időpontot kérni az ügyek intézésére, amelyekre személyesen az eddigi ügyfélszolgálati időben van lehetőség – közölte a polgármester, aki azt is elmondta, hogy novembertől az épület földszintjén négy kormányablak működik majd, ahol azok a tatabányaiak - akiknek így célszerűbb és kényelmesebb – például a személyigazolványhoz, útlevélhez kapcsolódó teendőiket intézhetik. Emlékeztetett arra, hogy a tatabányai szolgáltatók, T-SZOL, Vértes Vidéke ügyfélszolgálati irodái a közelmúltban költöztek a Fő térre, így egyéb ügyekben is még könnyebben, a város központjában lehet eljárni.

 
Oszd meg ezt az írást: Facebook Google Bookmarks Iwiwes megosztásEszközök: PDFNyomtatEmail