Hírek

Új ügyfélszolgálat a sétálóutcában

2014 április 14. (hétfő) 14:35

Új, modern ügyfélszolgálati irodát nyitott a Fő tér 18/E szám alatt a T-SZOL Zrt. és a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. A társaság ügyfelei számára ezzel lehetővé válik, hogy egy helyen és egy időben intézhessék a távfűtéssel, melegvízzel és hulladékszállítással kapcsolatos tennivalóikat.

Schmidt Csaba polgármester köszöntőjében kiemelte: az új ügyfélszolgálat megnyitása egy folyamat része, melynek célja a lehető legjobb minőségű szolgáltatások nyújtása, hisz fontos, hogy a tatabányaiak minél könnyebben tudják intézni helyi szolgáltatókkal kapcsolatos ügyeiket. Bízom benne – folytatta a polgármester – hogy az itt élők a mindennapokban is érezni fogják, hogy a T-SZOL Zrt. valóban értük van. Az új ügyfélszolgálati iroda átadása azonban csak az első lépés, a következő öt évben olyan egységes ügyfélszolgálat kialakítását tervezik, ahol egy helyen megtalálható az összes, Tatabányán működő szolgáltató – tette hozzá Schmidt Csaba. Dr. Sámuel Emese, a T-SZOL Zrt. vezetőségi tagja hangsúlyozta: egy cég sikerének kulcsa a jó ügyfélkapcsolatokban rejlik. A tágas, barátságos térrel rendelkező új, közös ügyfélszolgálaton nem csak a távfűtéssel, melegvízzel és hulladékgazdálkodással kapcsolatos tennivalóikat intézhetik az érdeklődők, hanem amennyiben társasházuk a T-SZOL Zrt. által kezelt társasházak egyike, azzal kapcsolatos ügyeiket is itt intézhetik. Az új ügyfélszolgálattal lehetővé válik, hogy a lakosok észrevételeire, panaszaira azonnal reagáljanak, a 21. század technikai újításait is felhasználva. A gyermekekkel érkezők ügyintézésének megkönnyítése érdekében játszósarkot alakítottak ki, az irodában pedig ingyenes Wi-Fi elérhetőséget biztosítanak. Kovács Krisztián, a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. vezetője a technikai újításokkal kapcsolatban az online időpontfoglalást, valamint a korszerű ügyfélhívó és számítógépes irányító rendszert emelte ki, melynek köszönhetően csökken a várakozási idő, az érdeklődők pedig az adott kérdésben legfelkészültebb kollégához kerülhetnek. A megújult, közös telefonos ügyfélszolgálat április 15-től egyetlen telefonszámon, a 06-34/600-700 felhívásával érhető el. A hívások telefonközpontba (call center) érkeznek, mely a lehető legrövidebb várakozási idővel, az adott témában jártas ügyintézőhöz kapcsolja a telefonálót. A call center hétfőtől csütörtökig 8-16 óráig, pénteken pedig 8-12 óráig fogadja a hívásokat. A T-SZOL Zrt. eddig használt ügyfélszolgálati számai és a távhőszolgáltatással kapcsolatos műszaki hibabejelentésre szolgáló telefonszámok megszűnnek, ezek a továbbiakban a 600-700-as számon tehetők meg.

Az ügyfélszolgálat nyitva tartása:

Hétfő: 7.00 – 19.00 óráig

Kedd: 8.00 – 14.00 óráig

Szerda: 9.00 – 17.00 óráig

Csütörtök: 10.00 – 17.00 óráig

Péntek: 8.00 – 12.00 óráig

 
Oszd meg ezt az írást: Facebook Google Bookmarks Iwiwes megosztásEszközök: PDFNyomtatEmail